uhm iets van nog 1 nachtje slapen ofzo - Reisverslagen van Esmée - WaarBenJij.nu uhm iets van nog 1 nachtje slapen ofzo - Reisverslagen van Esmée - WaarBenJij.nu

uhm iets van nog 1 nachtje slapen ofzo

joooooo lieve bezoekers/lezers (hoe jullie dan ook genoemd willen worden),

Aangezien ik van meerdere mensen heb gehoord dat ze graag op de hoogte willen blijven van mijn nu al legendarische en geweldige avonturen, heb ook ik maar besloten om zo'n blog bij te gaan houden. Het aanmaken is mij nu gelukt, het bijhouden moet nog blijken! :p

Ik hoor nu vast te vertellen dat ik enorm zenuwachtig ben en vannacht niet van de spanning kan slapen ofzo. Nou gelukkig heb ik daar niet zo last van. Tuurlijk zijn er nu wat kriebels in mijn buik, ik ben en blijf een stresskip, maar ik slaap vanavond als een roosje in mijn heerlijke bed.

Ik wens jullie allemaal een heel fantastisch half jaar toe! Dat er veel gevierd, gefeest en gelachen mag worden. Ik kijk er naar uit om weer met jullie te kunnen feesten!

Voor nou, adios en wie weet horen jullie binnenkort nog wat van mij :)

Recente Reisverslagen:

Esmée

Ik verwacht dat mijn trouwe lezers mij kennen :p Dus dit veld is niet van toepassing

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3894

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn eerste reis

29 Januari 2014 - 05 Augustus 2014

uhm iets van nog 1 nachtje slapen ofzo

29 Januari 2014 - 05 Augustus 2014

op exchange naar Australië

Landen bezocht: